پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان

4 سال قبل در
کد آگهی : 5208

در فعالیتی مشترک میان دفتر یونیسف ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کودکان آسیب پذیر و کودکان ساکن استانهای کم برخوردار ، فرصت تهیه و خواندن کتاب و همچنین ارتباط با نویسندگان مورد علاقه شان را پیدا کردند.
.

در پنجمین دوره لیگ کتابخوانی کودکان و نوجوانان، که در هفته ملی کودک در مهرماه 1399 آغاز و در اسفند ماه خاتمه یافت، یونیسف با حمایت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهیه بن خرید کتاب برای کودکان در استان های مختلف مشارکت نمود تا کودکان آسیب پذیر، مانند کودکان کار و خیابان ، کودکان دارای معلولیت و کودکان استان های کمتر برخوردار، به واسطه عضویت در باشگاه های کتابخوانی، به کتابخوانی گروهی روی آوردند. یونیسف همچنین از کمپین “نامه ای به نویسنده مورد علاقه تان” که در آن کودکان به نویسندگان مورد علاقه خود نامه نوشتند، و کمپین “در خانه با کتاب” که در آن 60 کودک از باشگاه های مختلف کتابخوانی در سراسر کشور به عنوان خوانندگان برتر کتاب انتخاب شدند و جوایزی دریافت کردند، حمایت کرد.
.

لیگ کتابخوانی کودکان و نوجوانان یک ابتکار سالانه برای ترویج کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان در ایران است که توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می شود. امسال به دلیل شیوع کرونا، لیگ کتابخوانی به صورت تلفیقی از مجازی و حضوری برگزار شد. در حال حاضر، بیش از 25000 باشگاه کتابخوانی در ایران تأسیس شده است که بیش از 22000 تسهیلگر با انگیزه، فعالانه به کودکان این باشگاه ها برای خواندن کتاب و تبادل دانش کمک می کنند تا آینده بهتری برای خود بسازند.
📔📕📖📖👨‍🎓👩‍🎓

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید...
257 بازدید کل ، 2 امروز

وب‌سایت آموزنما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال خرید و فروش کالاها و خدمات یا معامله افراد با یکدیگر ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه