دوره آموزشی نمایش عروسکی

3 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 5095
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس دقیقتهرانپارس
    جنسیتدخترانه, پسرانه
    رده‌ی سنیکودک
    زمان برگزاری۱۴ اسفند ۹۹
    نحوه برگزاریحضوری

چرا نمایش عروسکی؟

🎭یکی از بزرگترین مزیت “نمایش عروسکی” ‌این است که بطور فزاینده ای می‌تواند بر کودکان اثر بگذارد و شخصیت های نمایش می توانند به راحتی وارد دنیای کودکان شوند. بطور کلی عروسک‌ها به دلیل تأثیر مفیدشان در یادگیری و رشد اجتماعی، وسیله بسیار مناسبی تشخیص داده شده‌اند.
🎭به نظر می‌رسد این شیوه‌ (نمایش عروسکی) نسبت به کار مستقیم با کودکان به دلیل علاقه وافر کودکان به بازی‌های عروسکی، جالب‌تر و لذت بخش‌تر ‌باشد.
🎭همچنین در “نمایش عروسکی” تنش و نگرانی از عملکرد وجود ندارد و از آنجایی که کودک در جریان نمایش با عروسک های نمایش همگام می شود و همراه با قهرمان داستان به کشف موقعیت‌های جدید و مهارت‌های مقابله‌ای و اجتماعی بهتر در شرایط یادگیری تجربی و تعمیم‌ پذیری می پردازد.

🎭آموزشگاه بازیگری توانش به زودی و از هفته دوم اسفندماه دوره ی جدیدی را برای کودکان۶ تا ٩ سال تحت عنوان “نمایش عروسکی” با تدریس آقای “احمد آکشته” عروسک گردان و مدرس نمایش عروسکی برگزار خواهد نمود که هنرجویان در طی آموزش علاوه بر عروسک سازی، به صداپیشگی و بازی دهندگی عروسک نیز خواهند پرداخت و با چند تکنیک نمایش عروسکی نیز آشنا خواهند شد. برای این کلاس تولید یک نمایش عروسکی و سه شب اجرای عموم درنظر گرفته شده است.

📝ثبت نام این کلاس به زودی آغاز خواهد شد.
🔴برای دریافت اطلاعات بیشتر دایرکت دهید و یا با آموزشگاه تماس بگیرید

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید...
553 بازدید کل ، 1 امروز

وب‌سایت آموزنما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال خرید و فروش کالاها و خدمات یا معامله افراد با یکدیگر ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه