مدرسه هوافضا- آکادمی آموزشی فیرا

4 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 4456
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرس دقیقخيابان انقلاب، کوچه شهید ابراهیم بالاور، برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پلاک 67، آکادمی آموزشی فیرا
    جنسیتدخترانه, پسرانه
    رده‌ی سنیکودک, نوجوان
    شیوه ارائهتدریس حضوری, تدریس آنلاین, تدریس در آموزشگاه, تدریس انفرادی, تدریس گروهی

هوافضا، امروزه به عنوان یکی از برجسته ­ترین صنایع هر کشور به شمار می ­رود و به عنوان یک رشته در بین به روزترین دانش ­های جامع علمی قرارگرفته است. این رشته با استفاده از به روزترین علوم دنیا رشد شگرفی میان صنایع مختلف داشته است و به عنوان نوک پیکان صنعت شناخته می­ شود. جالب توجه می ­باشد که اکثر علوم مختلف، پیشرفته ­ترین و دقیق­ ترین خروجی­ های خود را در قبل از هر صنعت دیگری، در صنایع هوافضا استفاده می­ کنند. کمبود چشمگیر فرآیند صحیح آموزش و پژوهش در دوره ­های آموزشی کشور نیاز به یک مکمل را بارز می ­کند.کشورهای پیشرفته از سال‌ها قبل این آموزش‌ها را در سرفصل‌های دوره‌های آموزشی خود دارند، این کشورها راه رسیدن به توسعه پایدار را در آموزش دانسته و این گونه آموزش‌ها را بهترین راه برای افزایش خلاقیت، شکوفایی استعدادها و تربیت نسلی دارای توانمندی‌های فنی مهندسی و کار تیمی می‌دانند.

کشور عزیز و در حال توسعه‌ی ما، دارای کودکان و نوجوانان بسیار توانمندی است. در رقابت‌های آینده جهان در بحث‌هایی مانند نوسازی صنایع، کارآفرینی و خلق فناوری‌های جدید داشتن نسلی با ایده‌های فنی و مهندسی ناب بسیار مهم می‌باشد.

مدرسه هوافضا فیرا سعی دارد تا به شیوه‌ای به روز و منطبق بر جامعه کشور عزیزمان، روش های استاندارد آموزش این حوزه از فناوری را به همراه تجربیات ارزنده کادر آموزشی خود بکار گرفته و با پایشی مستمر بر این مجموعه، محتوای آموزشی و روش اجرای آن را برای ساختن آینده‌ای درخشان با ذهن‌هایی پویا و دستانی خلاق برای فرزندانمان فراهم آورد. هوافضا یک رشته تیمی است و در این قالب، افراد کار تیمی، مدیریت گروهی و تعامل با افراد دیگر را نیز در قالب انجام آزمایش‌های علمی تجربه می‌کنند. آموزش‌های هوافضا در مدرسه هوافضای فیرا در سه مقطع: ابتدایی دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم تعریف شده است که برای هریک از مقاطع، برنامه‌ای جامع و هدفمند تدوین شده است. این برنامه‌ها به صورت کلی الهام گرفته شده از متد STEAM بوده که در این روش پنج زمینه‌ی Science علم، Technology فناوری، Engineering مهندسی، Art هنر و Mathematics ریاضیات اساس امر آموزش بوده و همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.  علاقمندان در این دوره‌ها ضمن کسب تجربه عملی در چند رشته به روز دنیا برای انتخاب‌های آینده شغلی خود آمده شده و با مجموعه‌ای از توانمندی‌های مهندسی آشنا می‌گردند و در قالب ساخت پروژه‌های عملی مختلف که هرکدام در دل خود مفاهیم و آموزش‌های مختلفی را دارند به کسب تجربه می‌پردازند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید...
571 بازدید کل ، 3 امروز

وب‌سایت آموزنما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال خرید و فروش کالاها و خدمات یا معامله افراد با یکدیگر ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه