معماهای چارگوش 1

4 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 4107
    استانتهران
    شهرتهران
    قیمت34,000 تومان
    رده سنیکودک (۷ تا ۱۰ سال), نوجوان, بزرگسال, مربیان
    انتشاراتانتشارات هوش ناب
    نویسندهنائوکی اینابا
    مترجمعمیم سیاح
    زمینه تخصصی محصولاتکمک‌درسی, کمک‌آموزشی
    کاربرد تخصصی محصولاتتقویت هوش ریاضی, تقویت تفکر منطقی, آموزش مهارتهای پایه ریاضی, آموزش مهارتهای پیشرفته ریاضی

معماهای چارگوش ۱
بسیاری از ما با شنیدن عبارت «تمرینات ورزشی» بی‌درنگ یاد سلامت جسمانی و تقویت عضلات می‌افتیم و لوازم و ابزاری را تصوّر می‌کنیم که برای انجام این تمرینات به آنها احتیاج داریم؛ اما فراموش می‌کنیم «تقویت قوای ذهنی» و انجام تمرینات مربوطه، تا چه اندازه در زندگی ما مؤثر است و می‌توانیم کُندی و زوال قوای عقل را هر چه بیشتر به تعویق بیندازیم. این مقوله، بخش بسیار مهمی از حیطه سلامت ما را در بر می‌گیرد.

معماهایی که پیش رو دارید، از معماهای تقویت هوش ریاضی-منطقی است که برای اولین بار در ایران منتشر شده‌اند. این معماها در عین سادگی، جذابیت‌های ویژه‌ای دارند. کافیست حل معماها را شروع کنید. فراتر از محاسبات به این معماها نگاه کنید. نگرشی منطقی و کُل‌نگر داشته باشید. یافتن پاسخ بدون این‌که درگیر محاسبات پیچیده ریاضی شوید از خصوصیات بارز «معماهای چارگوش» است.

این کتاب، مجموعه‌ای است از ۱۰۰ معمای جذاب است که با ریاضیات و منطق ساده، قابل انجام است. این معماها به طور ویژه به تقویت هوش ریاضی و منطقی می‌پردازند. بخش اول کتاب به معرفی قوانین حل این معماها می‌پردازد. سپس معماها را در پنج سطح دشواری متفاوت – از بسیار ساده تا بسیار چالش‌برانگیز – خواهید یافت و در بخش انتهای کتاب نیز حل تشریحی تمام معماها قرار دارد.

و پرسش اصلی همه معماهای این کتاب این است:
با توجه به ابعاد و مساحت‌های داده‌شده، چه عددی باید به‌جای علامت سؤال قرار گیرد؟
قطعاً به یاد دارید مساحت یک مستطیل برابر است با: «عرض × طول» به خاطر داشته باشید اگر در محاسباتتان به اعداد کسری و اعشاری رسیدید، کمی دست نگهدارید! به دنبال راه‌حل دیگری باشید. تمام معماهای این کتاب با اعداد طبیعی، قابل حل هستند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید...
290 بازدید کل ، 2 امروز

وب‌سایت آموزنما هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال خرید و فروش کالاها و خدمات یا معامله افراد با یکدیگر ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه